...Alotetaan huomenna. Kävin tänää siis siellä 2suuntasen mielialahäiriön tutkimus- ja hoitokeskuksessa ja virallinen diagnoosi on bipo tyyppi 1 ja ahdistuneisuushäiriö. Jäi yllättävän hyvä fiilis käynnistä, erikois-erikoislääkäri oli oikein mukava ja tuntui ymmärtäväiseltä ja huomas, että kyllä on medänlaisten kanssa töitä tullut tehtyä. Yritin selittää vähän millaista mun elämä on ollut ja kuinka oon diagnoosin myötä tajunnu miks oon käyttäytyny miten oon käyttäytyny. Jossain määrin harmittaa ku lääkkeiden myötä jää alkoholi pois. En mä mikää juoppo ole :D kaukana siitä, mut joskus on ihan kiva ottaa, etenki jos käy bileissä. Ei mitään totaalikieltoa tullu, mut täytyy vaan nesteen saannista pitää huoli ettei tuu litiummyrkytystä. (Litoa siis aletaan vetää ja alkoholi=diureetti=kuivattaa kehoa=litiumarvo nousee=myrkytys)

 

Edelleen on todella hyvä ja innostunut fiilis. Ei siks että lääkkeet alotetaan tai että oon sairas, vaan....no en kyllä oikeastaan edes tiedä miks :D On vaan niin mahtava olo. :P Lähentelee bilefiilistä. Masussa tuntuu sellainen...tavallaan kihelmöinti..Tekis mieli tanssia ja riehua vaan!! ja ennen lääkkeiden alotusta vetästä vielä kerran kuula jumiin ja bailata täysillä :D

 

Ostettiin tossa ennen joulua mulle sellaset vihree-mustat toppahousut, että pärjään talven jäätymättä pystyyn. Ainoo vaan et se ei sopinu mitenkää päin mun vanhan takin kans. Löysin huuto.netisä itelleni uuden takin, hyväkuntonen ja melkein sävysävyyn mun housujen vihreen kans!! On sitte muuten oikeesti lämmin takki ja ulkona taas sietää olla...siis lähinnä matkat sinne mihin on pakko mennä :D Kauppareissutkaan ei oo kiinnostanu yhtään koska on niin kylmä(sen lisäki etten ole edes uskaltanut sinne mennä). Nyt oon sellainen kirkkaanvihreä väriläiskä keskellä harmaata kaupunkia.

 

Tittidii! Elämä on ihanaa <3