Nyt on lääkettä otettu kahtena iltana. Pari tuntia lääkkeen oton jälkeen on aivan tajuttoman väsynyt olo ja tuntuu etten oikein hallitse kroppaani, siis olen kömpelö. Aamulla lievää käsien vapinaa ja lievää päiväväsymystä, mut ei mitään sen erityisempää. Jos sivuoireet on tätä luokkaa ni enköhän mä pärjää ihan kivasti tällä lääkkeellä.

Mun mies on ollu pari kuukautta kotona, lähinnä huolehtimassa että kaikki asiat tulee hoidettua. Nyt huomenna hänen pitäis kuitenki mennä takas töihin ja mun pitäis kyetä hoitamaan koulut,ruoat yms. Pakko sanoa et vähä jännittää kyllä. Lähinnä ne paniikkikohtaukset ja yleinen ahdistus pelottaa...Pakko yrittää skarpata muksujen takia.

Tiistai tulee olee jännä päivä. Eka psykofyysinen fysioterapiakäynti ja heti perään psykoedukaatio. Toivottavasti ei oo liikaa, nyt tuntuu kyl siltä et kyllä mä siihen pystyn. :)