...niin että vatsassa myllertää ja tuntuu ettei saa henkeä... Ihan kamala olo... Huomenna pitäis olla ihan viimeistään 7:30 hereillä enkä tiedä miten se on mahdollista kun en herää mihinkään... Tänäänki mua on herätelty useampaa otteesee tuloksetta.. Vaikka kuinka yritän mennä nukkumaan suhtkoht samaan aikaan, ei heräämisestä vaan tule mitään. Nukun kaiketi syvää unta silloin ku pitäis herätä. Stressaannun, ahdistun ja ärryn... Tuun vihaseks itelleni. Tulee olo et on pakko tehdä jotain ja nopeesti vaan mitään en saa aikaseks ja sit oon entistä vihaisempi itelleni. Vetäydyn ja äksyilen muille. En kestä kenenkään kosketusta.

On tietty mahdollista sekin että stressaan nukkumaan mennessä niin paljon, etten nuku yöllä missään vaiheessa syvää unta, heräilen vähät väliä peläten että kohta pitää nousta ja sit nousen ajoissa ja olen ihan todella väsynyt seuraavan päivän... Psykallakin pitäis yrittää olla skarppina...


Oon myös miettiny monesti että mitähän siitä tulee kun pitäisi kouluun/töihin mennä... Miten mun stressinsietokyky kestää sen? Todennäkösesti lääkityksestä huolimatta menee kaikki ihan vituiksi (itseni tuntien) En jaksa keskittyä ja sit mennää joko tosi lujaa tai romahdetaan pohjalle... Kaikki ne pelot mitkä taas aktivoituu...Miten edes pystyn aloittamaan mitään töitä/kouluja kun pelkään olla muiden ihmisten keskellä. Vetäydyn ja tunnen oloni surkeaksi koska en haluaisi olla yksin mutta koska pelottaa liikaa, vetäydyn ja silloin ei myös tutustu muihin.


Elämäni on yhtä tuskailua...olen kotiin kahlittu.