...Järkyttävä päänsärky...Eka migreenikohtaus sitten aikoihin..siis muutamaan vuoteen.. Ihmettelin eilen ku oli illalla/yöllä melko hyväkin olo, sellainen parempi ja vähä jännällä tavalla hömppä olo...taisi enteillä tätä migreeniä vaan... Oon unohtanu ennakko-oireet kun tauko ollu niin pitkä. Otin panacodin särkyyn, lievitti vain vähän, kuitenki niin ettei koko toimintakykyä sentään vieny. Pystyin hoitamaan tän päivän sovitut tapaamiset vaikka tuskaa se olikin... Liikkuminen - tuskaa. Valo - TUSKAA.. Äänet - jos kovia ni tuskaa... Vasemmalle puolelle aivoja ohimoon tökitään kuumia hiiliä, paha olo hyi helkkari...Tää näyttökin poraa reikää mun silmistä läpi suoraan aivoihin...Joten miks ihmeessä kirjotan...??

Mieliala ei todellakaan oo mitenkää korkeella...

 

Totesin tuossa eilen mieheni kanssa jutellessa ettei mulla tosiaan aikajanat oo ihan kohdillaan. Päivien tapahtumat on sekasin, en edes muistanut puoliakaan mitä mieheni mulle kertoi mitä täällä on tapahtunut... MISSÄ MÄ OON OLLU??? No fyysisesti kotona joo mut missä mun mieli on ollu muualla ku matalalla...

Oli aika pelottava kokemus...